Δυνατότητα εύρεσης λέξης κλειδιού

Google
 

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Καμπάνταης: Θέλω να παίζω...


Tην επιθυμία του να αποχωρήσει από την Αρμίνια Μπίλεφελντ, εφόσον δεν πάρει περισσότερες ευκαιρίες στο άμεσο μέλλον, εξέφρασε μιλώντας στο «Kicker», ο Λεωνίδας Καπάνταης.

Ο πρώην επιθετικός της ΑΕΚ που τις τελευταίες αγωνιστικές βρίσκεται κάπου μεταξύ του πάγκου και της εξέδρας της Γερμανικής ομάδας, ευχαρίστησε τον Μίντεντορπ, τον προπονητή που τον έφερε στην ομάδα, ωστόσο τόνισε ότι άξιζε να του δοθούν περισσότερες ευκαιρίες, υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι πέρυσι ήταν ένα από τα βασικά στελέχη της «Ένωσης»:

«Είμαι υπόχρεος στον Μίντεντορπ διότι μου άνοιξε την πόρτα της Bundesliga. Μέχρις εκεί όμως. Δεν μου έδωσε τις ευκαιρίες που άξιζα. Πέρυσι αγωνιζόμουν βασικός στην ΑΕΚ. Σε ανταγωνιστικό επίπεδο. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη. Δεν θέλω να το συγκρίνω με το γερμανικό, αλλά δεν γίνεται να έγινα χειρότερος».

Κλείνοντας τόνισε ότι δεν έχει καμία διάθεση να «κάτσει» πάνω στο συμβόλαιο του (λήγει το καλοκαίρι του 2009), μιας και πρόθεση του είναι να παίξει ποδόσφαιρο: «Έχω προσαρμοστεί. Βρίσκομαι σε μια ηλικία που θέλω να παίζω. Συνεχώς. Δεν πρόκειται να κάτσω πάνω στο συμβόλαιο μου από τη στιγμή που βρίσκομαι μεταξύ πάγκου και εξέδρας. Αν δεν βρεθεί λύση μέχρι το τέλος, θα πρέπει να σκεφτώ το μέλλον μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 

counters